+38 (044) 200-41-00
+38 (044) 221-63-53
+38 (048) 728-86-70
+38 (032) 240-48-45
+38 (057) 717-51-75
+38 (098) 621-09-09
+38 (099) 138-09-09
+38 (063) 993-09-09
+38 (098) 461-80-30
+38 (067) 217-62-25
+38 (067) 507-73-54
+38 (044) 200-41-00
+38 (044) 221-63-53
+38 (098) 621-09-09
+38 (099) 138-09-09
+38 (063) 993-09-09
+38 (048) 728-86-70
+38 (098) 461-80-30
+38 (032) 240-48-45
+38 (067) 217-62-25
+38 (057) 717-51-75
+38 (067) 507-73-54

ТОВ «НВП «Транс Лок» - офіційний дилер групи компаній «СВЕЗА» - світового лідера у виробництві березової фанери.

Ми є постачальником №1 березової фанери в Україні , тому готові запропонувати для кожного клієнта найоптимальнішу і вигідну ціну.


Пропонуємо Фанеру ФСФ березову ламіновану підвищеної вологостійкості за цінами від офіційного дилера з доставкою на об'єкти замовника власним автотранспортом


Просто звернися до нас, - на тебе чекає індивідуальна ціна!

Ваше ім'я(*)
Будь ласка, вкажіть ім'я

Телефон(*)
Будь ласка, вкажіть телефон

E-mail(*)
Будь ласка, вкажіть e-mail

Місто(*)
Будь ласка, вкажіть місто

Що являє собою Фанера ФСФ березова ламінована підвищеної вологостійкості?

Фанера ФСФ ламінована підвищеної вологостійкості - фанера, вкрита плівкою, склеєна фенолформальдегідною смолою, атмосферостійка.

Ламінована підвищеної вологостійкості фанера - це високоякісна березова фанера ФСФ, вкрита спеціальним матеріалом - папером, просоченим смолами, яка в процесі виробництва набуває властивості захисної плівки. Виробляється з гладкою і сітчастою поверхнею. Торці фанери захищені водно-дисперсійної акриловою фарбою. Широко застосовується в будівельній індустрії та при виробництві транспортних засобів. Швидко монтується і легко піддається обробці.

Ламінована фанера являю собою листи фанери ФСФ, вкриті спеціальним, просоченим смолами, папером. Завдяки цьому поверхня матеріалу стійка до вологи, стиранню, хімікатам, утворенню грибка ата плісняви. Торці листів захищені водостійкою акриловою фарбою.

Фанера ламінована ФСФ, товщиною 18, 21 мм знайшла широке застосування в монолітно-каркасному будівництві, при облаштуванні фундаментів, колон, перекриттів, стін, при облицюванні та обшивці будівель, при ремонті будівельної опалубки, як елементи даху, а також при будівництві мостів і тунелів. На відміну від шліфованої фанери, ламінована фанера відмінно витримує взаємодію з бетоном, тому вона широко використовується для опалубочних робіт. Плівка надійно захищає поверхню від впливу вологи та агресивних середовищ, що дозволяє протистояти стиранню. Для запобігання розбухання торців плит вони піддаються обробці водостійкою акриловою фарбою. Таким чином , опалубка з фанери може використовуватися багаторазово, практично в будь-яких виробничих умовах.

Як правило , в будівництві потрібні гладкі листи, але вони ковзають і через це не завжди підходять для настилу підлог і для сходів. Спеціально для вирішення подібних завдань існує фанера, вкрита сітчастою плівкою. Вона має такі ж технічні характеристики, як і фанера, вкрита гладкою плівкою, але відрізняється хорошим зчепленням.

При влаштуванні підлог і паркету ламінована сітчаста фанера ФСФ використовується як ядро тришарового паркету і в якості підстави двошарового паркету.

Ламінована сітчаста фанера застосовується в транспортному машинобудуванні, вагоно - і суднобудуванні. Висока міцність, стійкість до впливу навколишнього середовища, зносостійкість і при цьому низька вага матеріалу дозволяють використовувати його при виробництві кузовів, підлог, дверей вантажних автомобілів, трейлерів, торгових причепів, контейнерів, автофургонів, тролейбусів, автобусів, вагонів. Фанера ламінована сітчаста незамінна при виготовленні залізничних вагонів, обробці яхт, катерів та інших судів.

Сидіння на човнах, катамаранах, пасажирських теплоходах виготовлені саме з ламінованої сітчастої фанери, яка вважається найбільш ефективним матеріалом в транспортному машинобудуванні, виробництві човнів, морських контейнерів. У даних роботах використовують ФСФ ламіновану сітчасту фанеру товщиною від 6 до 30 мм.

Міцність, довговічність, можливість регулярного миття, в тому числі з миючими засобами, зробили ламіновану фанеру основним матеріалом для торгового та складського обладнання. З ламінованої фанери виготовляють примірочні, стелажі та прилавки, інформаційні стійки, виконують внутрішню обшивку складських приміщень, дорожні знаки, рекламні щити і огорожі, ліфти, шаблони та ін.

Фанера ФСФ ламінована часто застосовується для виготовлення компонентів меблів: фасадів, бокових і задніх стінок шаф, ящиків, корпусів для м'яких меблів, а також меблів для саду та для дачі.

Меблі для ванних кімнат, столи і стільниці, шафки і полиці, кухонні меблі, стелажі, дитячі меблі, оснащення ігрових майданчиків, а також: столи, стільці, лавки, шафи, шкільні меблі, хокейні майданчики, скати для скейтборду, снігові гірки - це далеко не весь список продукції з фанери ФСФ ламінованої.

Фанера ФСФ ламінована широко застосовується у виробництві тари, упаковки, декоративних ящиків і коробок, піддонів, кабельних катушок.

Для зручності, полегшення транспортування ( підняття на поверх в ліфті, завантаження в автомобіль для перевезення), скорочення витрат і часу клієнтів, які займаються укладанням і монтажем, ТОВ « НВП « Транс Лок » надає послуги порізки фанери на « зручні » формати ( згідно з вимогами фахівців, які будуть здійснювати монтаж ).

Найважливіші переваги такої фанери – висока стійкість до вологи та довговічність. Саме тому фанеру для опалубочних робіт можна використовувати багаторазово.

В транспортному машинобудуванні, для виробництва стін в трейлерах, стін та підлоги в легких вантажівках, для підлоги в автобусах, для стін в з/д вагонах, для підлоги в морських контейнерах застосовують сітчасту ламіновану фанеру товщиною від 3 до 30 мм.

У виробництві плавзасобів (малі судна), вантажопасажирських (інтер`єр, трюми) частіше використовується березова сітчаста фанера ФСФ товщиною від 6 до 30 мм.

Використання фанери:
  • високоякісні опалубки;
  • дахи, стіни та підлога сільськогосподарських будівель;
  • складські приміщення;
  • підлога та кузови вантажних автомобілів та автобусів;
  • у виробництві лодок, катерів, яхт.
Характеристика фанери:
  • зносостійке покриття з фенольної плівки;
  • стійка відносно впливу хімічних речовин;
  • витримує багаторазове використання в опалубочних роботах;
  • нетоксична;
  • великогабаритна.
Фізико-механічні показники фанери:
  • межа міцності при сколюванні по клеєвому шару після кип`ячіння у воді на протязі 1 години, МПа - 1,5;
  • межа міцності при статичному вигині вздовж волокон, МПа не менше - 65
  • щільність, кг/м3 - 670-800;
  • вологість, % - 8 (±2);
  • клас еміссії Е-1, вміст формальдегіду на 100 г абсолютно сухої маси фанери, мг - до 8;
  • міцність склеювання лицьового покриття з фанерою, - покриття не повинне відколюватись в точці перетину двох ліній підрізу.

Стандартні товщини фанери, мм

6
9
12
15
18
21
24
27
30
35
40

Стандартні розміри фанери, мм

2500х1250
2440х1220
1250х2500
1220х2440
1500х3000
1525х3050

 

Контакти: Офіс / Склад / Филії

Швидка навігація: Мапа сайту / Пошук