Вантажоперевезення з використанням водного транспорту завжди вважалися найбільш економними в порівнянні з автотранспортними, залізничними і авіаперевезеннями, у зв'язку з чим, водний транспорт використовувався повсюдно. І сьогодні дуже великий обсяг вантажів перевозиться саме водними артеріями: морським і річковими.
По морях або річках здійснюється доставка самих різних вантажів - нафтопродукти, зернові культури, газ, тварини, обладнання, будівельна та сільськогосподарська техніка. Для перевезення кожного з перерахованих вище вантажів існують різні типи суден.
Всі вантажні судна, в залежності від призначення, перевезення вантажів, повинні бути спеціально обладнані, оснащені пристроями для дбайливої доставки вантажів, які не повинні пошкоджуватися під час перевезення. Для того щоб вантажні контейнери, в яких перевозять вантажі на кораблях, менше ковзали під час транспортування, трюми в судах обшивають ламінованою сітчастою фанерою. У пасажирських судах для того щоб зробити підлогу менш слизькою і уберегти пасажирів від падінь під час подорожей, підлоги, також, встелюють ламінованою сітчастою фанерою.
Основні переваги сітчастої фанери:
- зносостійкість покриття з фенольної плівки;
- стійкість до хімікатів;
- стійкість до утворення грибків та плісняви;
- можливість витримувати багаторазове використання в опалубних роботах;
- нетоксичність;
- великогабаритність
Особлива сітчаста плівка, з захистом від ковзання, що вкриває таку фанеру, збільшує адгезію - зчеплення поверхонь різнорідних твердих або рідких тіл. Тому така фанера є найкращим покриттям для облаштування підлог в транспортних судах. Фанера ламінована сітчаста не боїться впливу води, не розмокає, витримує серйозні перепади температури і допомагає зберегти вантажі від падінь та інших ушкоджень під час перевезення.
Ламінована сітчаста фанера застосовується в транспортному машинобудуванні, вагоно - і суднобудуванні. Висока міцність, стійкість до впливу навколишнього середовища, зносостійкість і при цьому низька вага матеріалу дозволяють використовувати його при виробництві кузовів, підлог, дверей вантажних автомобілів, трейлерів, торгових причепів, контейнерів, автофургонів, тролейбусів, автобусів, вагонів, в кабінах пасажирських ліфтів. Фанера ламінована сітчаста незамінна при виготовленні залізничних вагонів, обробці яхт, катерів та інших судів. Сидіння на човнах, катамаранах, пасажирських теплоходах виготовлені саме з ламінованої сітчастої фанери, яка вважається найбільш ефективним матеріалом в транспортному машинобудуванні, виробництві човнів, морських контейнерів. У даних роботах використовують ФСФ ламіновану сітчасту фанеру товщиною від 6 до 30 мм.
Перевага застосування ламінованої сітчастої фанери, як оздоблювального матеріалу, полягає ще й у простоті фрезерної обробки, різання, високій міцності, можливості комбінування з іншими будівельними матеріалами і доступною ціною.
Купуючи березову фанеру у офіційного дилера групи компаній «СВЕЗА», ТОВ «НВП« Транс Лок», Ви не просто економите, - Ви маєте можливість отримати висококваліфіковане обслуговування за індивідуальними замовленнями, готові рішення найскладніших завдань з додатковим спектром послуг (розкрій, фрезерування, доставка), отримуєте доступ до продукції високої якості в самому широкому асортименті в Україні, а також, сприяння в розвитку Вашого бізнесу.