+38 (044) 200-41-00
+38 (098) 621-09-09
+38 (063) 993-09-09
+38 (099) 138-09-09
подивитись телефони
Київ
Одеса
Львів
Харків
+38 (044) 200-41-00
+38 (098) 621-09-09
+38 (063) 993-09-09
+38 (099) 138-09-09
+38 (048) 750-29-43
+38 (098) 461-80-30
+38 (067) 467-02-28
+38 (067) 559-32-00
+38 (032) 240-48-45/46
+38 (067) 217-62-25
+38 (067) 215-46-22
+38 (067) 408-59-60
+38 (057) 717-51-75
+38 (067) 217-80-13
+38 (067) 500-71-67
+38 (067) 466-82-74
+38 (048) 750-29-43
+38 (098) 461-80-30
+38 (067) 467-02-28
+38 (067) 559-32-00
+38 (057) 717-51-75
+38 (067) 217-80-13
+38 (067) 500-71-67
+38 (067) 466-82-74
+38 (032) 240-48-45/46
+38 (067) 217-62-25
+38 (067) 215-46-22
+38 (067) 408-59-60
26.10.2017

Почнемо з того, що в ряд будівельних робіт входять опалубні роботи, тобто роботи по заливці опалубки - самі трудомісткі і відповідальні в будівництві.

Опалубкою називається формотворна тимчасова конструкція, яка призначається для формування монолітних бетонних і залізобетонних конструкцій і складається з форми, що підтримує ліси і кріпильних пристроїв.

Опалубка повинна бути стійкою і міцною, забезпечувати правильність і нерухомість конструкції, якість поверхні залитого бетону, швидко збиратися і розбиратися, не створювати труднощів при установці арматури, укладання і ущільнення бетонної суміші.

Для того щоб опалубка в результаті опалубних робіт була ідеальною, слід застосовувати відповідний будівельний матеріал, який би витримував вертикальні і горизонтальні навантаження від власної маси і маси лісів. До загального списку навантажень слід додати вагу бетонної суміші, арматури, маси робітників, транспортних засобів, вібраційних і динамічних навантажень, які виникають під час вивантаження бетонної суміші в опалубку, а також бокового тиску бетонної суміші.

Таким параметрам будівельного матеріалу якнайкраще відповідає фанера березова ламінована підвищеної вологостійкості СВЕЗА товщиною 18, 21 мм. Саме така фанера здатна витримувати максимальні навантаження і тому знайшла широке застосування в монолітно-каркасному будівництві, при влаштуванні фундаментів, колон, перекриттів, стін, при облицюванні і обшивці будівель, при ремонті будівельної опалубки, як елементи даху, а також при будівництві мостів і тунелів .

Особливості застосування ламінованої фанери в опалубних роботах

На відміну від шліфованої фанери, ламінована фанера відмінно витримує взаємодію з бетоном, тому вона широко використовується для опалубних робіт. Плівка на основі термореактивних полімерів виробництва Німеччини надійно захищає поверхню від впливу вологи і агресивних середовищ, що дозволяє протистояти стиранню. Для запобігання поглинання фанерою вологи і розбухання в разі здійснення її розпилу, торці плит піддаються обробці водостійкою водоемульсійною фарбою на основі акрилату. Таким чином, опалубка з фанери може використовуватися багаторазово, практично в будь-яких виробничих умовах.

Фанера має, як правило, дуже тривалий термін служби, так як термін стирання ламінованої фанери СВЕЗА 350 обертів за Табер-тестом. Після кожного циклу робіт поверхню фанери слід очищувати від залишків бетонної суміші.

За тривалого астосуванняі фанери в якості опалубки, в листах фанери значно підвищується вміст вологи, що знижує її міцнісні показники, в зв'язку з чим необхідно проведення сушки фанери. Щоб уникнути зовнішніх деформацій просушування матеріалу здійснюється природним шляхом.

Також необхідно забезпечувати правильне зберігання фанерних плит, зберігати в закритих приміщеннях, що захищають фанеру від атмосферних опадів.

Важливою проблемою є зменшення зчеплення бетону з опалубкою для полегшення її відриву. Це зчеплення залежить від адгезії (прилипання) і когезії (міцності на розтягнення прикордонних шарів на контакті «опалубка-бетон») бетону, його усадки і характеру поверхні, що формує опалубку.

Адгезія або зчеплення відбувається при заливці бетону між бетонною сумішшю і фанерою. При віброущільненні бетонна суміш набуває властивостей пластичності. Більш гладкі поверхні, що слабо змочуються,- гідрофобні поверхні отримують незначне зчеплення. А якщо опалубка виконана з гідрофільних - пористих чи шорохуватих матеріалів (сильнозмочуваних), - зчеплення - адгезія збільшується. До таких матеріалів можна віднести дерево, сталь і так далі. Міцність контакту таких матеріалів з бетоном висока, і міцність на розтягнення теж висока.

Якщо адгезія незначна, а когезия велика, відрив відбувається по площині контакту і формуюча поверхня опалубки залишається чистою, а лицьові поверхні забетонованої конструкції виходять хорошої якості.

Силу зчеплення або адгезії можна зменшити, щоб зберегти термін експлуатації ламінованої фанери, використовуючи для формування поверхонь опалубки гідрофобні матеріали, наносячи на поверхню фанери спеціальні мастила і противоадгезійні гідрофобізуючі покриття. Найбільш практичні комбіновані мастила у вигляді так званих зворотних емульсій. У них крім гідрофобізаторів і сповільнювачів схоплювання вводять пластифікуючі добавки, які пластифікують бетон в зоні контакту з опалубкою і полегшують її відрив.

Таким чином, використовуючи всі рекомендовані засоби, а також правильні умови транспортування і зберігання, можна домогтися тривалого періоду (експлуатації) фанери ламінованої, що дозволить економити на будівельних матеріалах в процесі заливки опалубки.

logo
Особливості застосування ламінованої фанери в опалубних роботах

Контакти: Офіс / Склад / Філії

Швидка навігація: Мапа сайту / Пошук

ООО «НВП «Транс Лок» 03115, м. Київ, вул. Котельникова, 45 в. office@tlok.com.ua

+38 (044) 200-41-00 +38 (098) 621-09-09 +38 (099) 138-09-09 +38 (063) 993-09-09